close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה קומפרסור ואיך בוחרים את הדגם המתאים ביותר?

מערכת שורשי אב, תשפא19/07/2021

קומפרסור או בשמו השני – מדחס אוויר, הוא למעשה מכשיר מכני המופעל באמצעות חשמל

תגיות:
צילום: toolsonline

מה זה קומפרסור ומה תפקידו?
קומפרסור או בשמו השני – מדחס אוויר, הוא למעשה מכשיר מכני המופעל באמצעות חשמל. מכשיר זה מאפשר לנו להוציא לחץ אוויר מרוכז על ידי דחיסה של האוויר. הוא משמש למגוון שימושים בתעשייה החל מניפוח אביזרים כמו כדורגל או מזרן ים ועד לניפוח של צמיגים בפנצ'רייה או התזת צבע בעת תהליכי צביעה, כמובן תוך חיבור של מכשירים מותאמים.

איך בוחרים קומפרסור בצורה נכונה?\
יש מספר פרמטרים שאנו ממליצים לבדוק על מנת לבחור בסופו של דבר קומפרסור מומלץ. זכרו כי לכל אחד מאיתנו יש שיקולים שונים העומדים לבחירה ולכן בסופו של דבר לא נוכל להמליץ על דגם כזה או אחר אך אנו בהחלט נספק לכם הכוונה ופרמטרים מרכזיים שכדאי לבדוק בעת הרכישה של המוצר.

נסו לעבוד עם תקציב מוגדר מראש
מחיר קומפרסור יכול להתחיל ב-250 ש"ח אך מחירו עשוי גם לעבור את ה-2,000 ש"ח. מה שמשפיע על המחיר הוא הפוקציונאליות שלו וכמובן נפח המיכל. על כן נמליץ לכם להגיע מוכן ולחשוב על מסגרת תקציב מוגדרת מראש בעת הרכישה.

שימו לב לנפח מיכל הקומפרסור
אם זה עתה התחלתם להסתכל על קומפרסורים שונים ברחבי האינטרנט, בטח הבנתם שיש נפחים שונים. הקומפרסורים הקטנים והפשוטים ביותר יהיו בנפח של 25 ליטר, בעוד נוכל למצוא גם קומפרסורים גדולים יותר, בנפחים של 50 ליטר, 100 ליטר ואפילו 200 ליטר.

לעבודות פשוטות יספיק קומפרסור בנפח קטן, בעוד לעבודות מורכבות שלוקחות זמן רב, נעדיף קומפרסור עם מיכל בנפח גדול יותר. באשר לגודל הספציפי, מומלץ כמובן להתייעץ עם גורם מקצועי אשר יבין בדיוק את הצרכים והשימושים ויספק המלצה על מדחס האוויר המתאים ביותר לשם כך.

רכשו קומפרסור של מותג אמין ומוכר
יש חברות רבות אשר מייצרות קומפרסורים ולכן בין הפרמטרים שיותר חשוב לבדוק הוא המותג שמייצר את המכשיר. אנו ממליצים לבחור באחת מהחברות הבאות: חברת ROHER, חברת NEWCO, חברת KARNAF, חברת BALMA או או במותג FINI.



פרמטרים נוספים שכדאי לבדוק
בנוסף ריכזנו לכם כאן מספר פרמטרים נוספים שאנו ממליצים לבחון לפני הרכישה. ראשית כל, הקפידו לקרוא את המפרט הטכני של המוצר מאחר והוא עתיד לספק לכם מידע רב באשר ליכולות המכשיר. במפרט תוכלו למצוא נתונים כמו מתח ההפעלה, ספיקת האוויר (כמה ליטר בדקה) עוצמת הרעש, מהירות ועוצמת המנוע וגם הלחץ המירבי המוצג בBAR או PSI.

כמו כן, כדאי לבדוק את הפרמטרים החיצוניים. פרט לגודל המיכל אשר מצוין בליטרים, בדקו גם את המשקל של המכשיר. יש קומפרסורים אשר יכולים לשקול 150 ק"ג ואף יותר ולכן אם ברצונכם לקחת את המכשיר איתכם ממקום למקום, כדאי לתת על כך את הדעת. אל תשכחו לבדוק גם את המידות המדויקות של הקומפרסור – כלומר הגובה, האורך והרוחב שלו.

קומפרסור לא קונים בכל מקום
הדבר האחרון שכדאי לציין באיך רכישת קומפרסור חדש הוא המקום בו אתם רוכשים אותו. יש לא מעט חנויות אשר מציעות מוצרים רבים, אל חלקם תוכלו להגיע פיזית בעוד אצל האחרות ניתן לבצע את הזמנת המוצר דרך אתר האינטרנט.

אנו ממליצים לבחור בחברה אמינה, וותיקה ומקצועית אשר תספק לכם עזרה וייעוץ בעת הרכישה ותספק לכם תמיכה במידת הצורך גם לאחר שרכשתם את המוצר. חשוב להקפיד לקבל אחריות על הקומפרסור וברוב המקומות תקבלו אחריות למשך שנה כברירת מחדל, אך תוכלו להאריך את תוקף האחריות למשך שנה או שנתיים נוספים.

למידע נוסף ורכישת קומפרסור, בקרו באתר טולס אונליין.

הוסף תגובה
צילום: toolsonline
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה